Nasjonalt fototreff i Trondheim

Planer til drøfting

Moderator: Arnold Hoddevik

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by MayIrenFlem »

Vi får lodde stemningen blant medlemmene på torsdag. Om det er noen i styret eller blant medlemmene som får reise spiller ikke så stor rolle for min del :) Det viktigste for meg er at vi sender to som kan representere klubben på en bra måte og som ivaretar klubben sine interesser ved avstemningene. Det blir jo helt sikkert veldig lærerikt og det er nok mange som kunne tenke seg å reise, så det mest "rettferdige" er nok å sende leder og nestleder som Håvard sier, men vi får se hva "massen" sier..

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by Arnold Hoddevik »

Dei som best kan ivareta klubben sine interesser, trur eg er av dei som er mest involvert i drifta og kjenner diskusjonane i styret, osv = folk med tillitsverv i klubben. Det er den eine sida.

Den andre sida er den enorme vitamininnsprøytinga fototreffet kan gi - med alle sine interessante arrangement.

Edit: Det eg meiner å seie, er at pengane vi brukasr på dette, bør brukast på folk i styrande organ, som legg ned masse innsats år etter år, for at medlemmane skal få eit godt tilbud.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by Monica Vestre »

Selve fototreffet er helt sikkert en stor vitamininnsprøytning, og det kan jo alle medlemmer melde seg på :)

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by John Colbensen »

har sjekket litt med hoteller o.l. i Trondheim, samt chattet litt med Anita Hector...Hotellene fylles raskt opp nå så vi bør kanskje bestemme oss ganske kjapt slik at vi ikke står der uten overnattingsalternativ som ikke koster skjorta 8-)

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by Arnold Hoddevik »

Som sagt før - eg synes John og Monica kan dra på dette treffet. Begge fortener det, og begge vil sjølvsagt ivareta klubben sin under landsmøtet. Så vidt eg har klart å oppfatte, har også begge lyst til å dra.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by MayIrenFlem »

For meg er det akkurat det samme om John, Monica eller Arnold reiser :) Hadde det ikke vært for dere tre hadde ikke klubben vært det den er i dag, så dere fortjener å få reise alle tre. Det virker som alle tre har lyst å reise også? Eller? Og jeg ser helt klart du har et poeng i det du skriver Arnold, det er helt klart en fordel om det er to med verv som får reise. Det er ikke rent få timer som går med til å organisere en klubb..

(Men bare så det er sagt så mente jeg ikke at vi på noen som helst måte skulle ha loddtrekning blant medlemmene for å evt. velge ut noen som skulle få reise, min mening var at dersom ingen fra styret kunne/ville så kunne vi evt. velge noen vi mente ville klare å repr. klubben på en god måte).

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by John Colbensen »

Tror det er mange som vil dra, men helt ærlig synes jeg at Arnold fortjener denne turen iallefall. Han har vært med fra begynnelsen og tenk hvor mange timer han har lagt ned på websiden vår og ikke minst kalenderen.Dessuten er han ganske talefør!
Jeg har alle muligheter til å bli med om det er ønskelig at jeg stiller. Men om du heller ønsker å dra i stedet for meg Monica, så er det null problem for meg :) Føler bare at det er Arnold sin tur nå om du skjønner :)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by Monica Vestre »

Det skjønner jeg veldig godt, og som jeg sa tidligere, jeg syns også at du og Arnold bør være de to som stiller :)

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by John Colbensen »

Huff, får jo dårlig samvittighet av hele opplegget jeg nå for jeg vet hvor stor innsats du også har gjort/gjør for klubben... :roll:

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Nasjonalt fototreff i Trondheim

Post by Monica Vestre »

Det skal du overhodet ikke ha :) Nevnte bare at jeg kan tenke meg å være med jeg, trodde faktisk ikke at noen skulle være enig i det med tanke på mine taleferdigheter...

Post Reply