Møtekveldene

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Møtekveldene

Post by John Colbensen »

Senest nå sist møte fikk jeg beskjed om at Linda Håhjem ikke kan være med på mandagsmøtene våre mere på grunn av kveldsvakter på mandags kveldene. Elena Brandal melder seg ut av klubben fordi hun jobber hver mandags kveld. Marianne S og Linda K har sine korkvelder på mandagene. Også flere har ytret seg om at mandags kveld ikke passer. Kultursalen er ledig hver kveld mandag-torsdag..Er det noe vi bør diskutere...å flytte møtedagen vår igjen? Vi kan med det få 5-6 stykker til på møtene våre. men så kan det hende vi mister noen fordi det ikke passer for dem den eventuelle nye kvelden. Tanker rundt dette noen? :P

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Møtekveldene

Post by MayIrenFlem »

Det er vel vanskelig å tilfredsstille alles behov siden vi er såpass mange i klubben. Men om vi mister medlemmer pga dagene ikke passer for en del av medlemmene, og vi har mulighet til å flytte møtedagen ser jeg ikke noe problem med det.

Martin Madsen
Posts: 77
Joined: 25 Jun 2010, 09:56
Location: Valle

Re: Møtekveldene

Post by Martin Madsen »

Ikke enkelt å få til en kveld som passer alle kansje,synst sjøl at det passer greit med mandagen.Litt surt blir det for dei det ikke passer for,litt domt og miste medlemmer også.For min del har ei bytta mange vakte for å få det til å gå opp,men det har også blitt ei prioterings sak for mej.Torsdagen blir uaktuelt for min sin del,siden den dagane har ej mye agendan.
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

Post Reply