Linker til medlemmenes websider ?

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Linker til medlemmenes websider ?

Post by John Colbensen »

Bare en liten tanke...mange av klubbmedlemmene har egne sider, blogger og gallerier. Skulle vi invitert dem som har websider til å legge inn linkene sine på siden vår ?

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Linker til medlemmenes websider ?

Post by Monica Vestre »

Det syns jeg er en god ide :) En del av oss har linker lagt inn på brukerprofilen, men der er det kanskje ikke så mange som ser...?

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Linker til medlemmenes websider ?

Post by Arnold Hoddevik »

Eg støttar den, men då bør vi legge det på den offentlige delen av sida, under lenker. Då kan det nå ut til fleire. Samtidig vil det vere ein fordel om medlemmane lenker opp klubben på sine sider. Slike krysslenker er med og gjer sidene til alle involverte meir synlige.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Linker til medlemmenes websider ?

Post by John Colbensen »

Arnold Hoddevik wrote:Eg støttar den, men då bør vi legge det på den offentlige delen av sida, under lenker. Då kan det nå ut til fleire. Samtidig vil det vere ein fordel om medlemmane lenker opp klubben på sine sider. Slike krysslenker er med og gjer sidene til alle involverte meir synlige.
Det er jeg helt enig i Arnold. Vi bør bruke de midler vi har for å øke trafikk på siden vår. Jeg skal skrive et lite infobrev til samtlige medlemmer i morgen. Tror det kan være greit å minne folk om oppstarten 5.januar, samt diverse annen info. da kunne jeg jo skrevet om dette med å linke websidene til medlemmer ?

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Linker til medlemmenes websider ?

Post by Monica Vestre »

Jeg har allerede link til Skodje Fotoklubb på sida mi ;) En infomail er sikkert lurt, med info om dette :)

Post Reply