Gjennomgang av konkurransebildene

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Gjennomgang av konkurransebildene

Post by John Colbensen »

Ok. Vårt siste medlemsmøte var ikke noen suksessfullt angående diskusjon omkring konkurransebildene. Et stillere publikum finner du ikke i en begravelse engang :)
Noen som har forslag til hva som kan gjøres. Vi har vel kanskje prøvd det meste ?
Jeg kan ikke se for meg at det blir brukt noe særlig tid på dette ved de neste møtene siden ingen vil snakke (med unntak av Fredrik og Trond Edvard).
Muligens er det bare å vise de innkomne bildene fortløpende og ta resultatlisten deretter? Vi får da mer tid til andre saker på møtene våres...Som f.eks. vise bilder fra klubb-VM...o.l.
Jeg skal sende ut infobrev for mars/april nå i morgen tenker jeg.
Da skal jeg nevne teknisk kvarter igjen og så får vi håpe noen tør å spørre? :P

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Gjennomgang av konkurransebildene

Post by Monica Vestre »

Tror vi har prøvd det meste, og jeg skjønner godt at du går lei når ingen sier noe...inkludert meg... :roll:

Syns vi skal gjøre som du sier, med bare vising av bildene og så resultatlista... Hvem vet, kanskje er det det som skal til for at folk begynner å prate? :P

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Gjennomgang av konkurransebildene

Post by MayIrenFlem »

Jeg tror også vi har prøvd det meste og siden det er heller vanskelig å få i gang skikkelige bildediskusjoner i klubben, tror jeg det beste er å kun vise bildene og resultatlista slik som du sier. Så kan vi heller se det an litt senere om folk "plutselig" skulle begynne å bli mer pratesalige :)

Post Reply