Internasjonal konkurransegruppe

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Internasjonal konkurransegruppe

Post by John Colbensen »

Sitter og lurer på å lage til en gruppe innad i klubben som har som mål å delta på internasjonale fotokonkurranser. Tror vi trenger å sette opp en "hardcoregruppe" som vil være med på seriøse bildediskusjoner o.l. og som er interessert i å være med på mange av de internasjonale konkurransene NSFF-medlemskapet gir oss adgang til. Eller skal vi bare jobbe med dette hver og en.... :?:

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by Monica Vestre »

Syns dette høres ut som en god ide :D Har flere ganger tenkt at jeg har lyst til å prøve på slike konkurranser, men så blir det ikke likevel... Kanskje blir det lettere å ta steget med en slik gruppe...kan bli både lærerikt og nyttig :) Jeg kan tenke meg å være med :)

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by MayIrenFlem »

Det er jo en veldig god ide. Jeg vet ikke helt om jeg er modig nok til å begynne å delta i så mange konkurranser selv enda egentlig, men for læringen sin del kunne jeg virkelig tenkt meg å være ned i en slik gruppe.

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by Hilde Soerdal »

Trur nok her er ein liten gjeng som kan tenkast å bli med i ei slik gruppe. Det kan sikkert vere spennande og ikkje minst lærerikt, både å delta i meir seriøse bildediskusjonar og internasjonale konkurranser. For eigen del er eg litt usikker på om eg er klar for eit slikt steg, - verkar litt småskummelt i fohold til noverande ambisjonsnivå :)
Men dersom utgangpunktet er å lære, så har eg lyst å utfordre meg sjølv.....
Uansett, så støttar eg ideen.
Tenker du forresten ei organisering på nettet eller td fredagstreff?

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by John Colbensen »

Jeg tenkte litt på dette med å møtes til bildediskusjoner og til hjelp med bildeutplukking for flere av de store internasjonale fotokonkurransene som de florerer av. Gjerne møte på fredager ja...Tenkte litt så i forkant av innleveringsfrister til konkurranser... :)

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by Arnold Hoddevik »

Jo, ein god idé, og eg har lyst. Knapt med tid, men har lyst.
Føler meg vel litt ensom iblant.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Internasjonal konkurransegruppe

Post by John Colbensen »

kan ta å legge ut dette for alle medlemmene...se om der er noen respons der. Ser under NSFF's side på Fjøsboka (siden med internasjonale konkurranser) at der er ivrige grupper der. Er lenge siden jeg deltok i konkurranse nå...har lyst men vil ha med flere også :D

Post Reply