Lyd til pcen vår

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Lyd til pcen vår

Post by John Colbensen »

Heisan

Siden lydanlegget på Fagerheim er noe spesielt så krever det en viss opplæring og muligens kostnader for leie av dette.
Når vi nå skal bruke dette lokalet og ta imot foredragsholdere o.l. så bør vi kunne tilby lydmuligheter også. jeg legger inn forslag på at klubben investerer i trådløse høyttalere ala det som jeg legger ut link til her :http://www.lefdal.com/product/tv-lyd-bi ... ler-aw3000

Der finnes sikkert bedre og dyrere. men jeg ønsker å forhøre meg med styret før jeg bruker tid og energi på dette.
Synes dere vi bør kjøpe inn høyttalere til vår klubb pc ? Og i så tilfelle, hva bør max pris være? :)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Lyd til pcen vår

Post by Monica Vestre »

Det syns jeg vi skal. Har ikke greie på hva det koster for noe som er brukbart, så pris har jeg egentlig ingen formening om, men noe ala linken bør i alle fall være greit... :)

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Lyd til pcen vår

Post by MayIrenFlem »

Jeg har ikke helt oversikt over hvordan økonomien til klubben ser ut for tiden, men det ser ut som en ok investering for min del.

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Lyd til pcen vår

Post by John Colbensen »

Klubben har en ganske sunn konto nå...over 100.000,- og ennå har ikke kommunen betalt inn de 21.000,- for bildebanken.. 8-) Bare til orientering.

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Lyd til pcen vår

Post by MayIrenFlem »

Smeise!

Jeg har ikke peiling på lyd, men er sikkert bare å kjøpe noe som er midt på treet mtp pris vil jeg tro? Det er jo bare en fordel å ha eget utstyr til lyd om vi skal ut på tur, ha festlige lag osv :)

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Lyd til pcen vår

Post by Hilde Soerdal »

Syn s vi skal kjøpe det, ja.
Må det på plass før 21. mars?

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Lyd til pcen vår

Post by John Colbensen »

Vi har nok reserveløsninger for Terje sitt foredrag, men jeg synes det er like greit å bare gå til innkjøp nå...slik at vi har uansett...
Kan vi ta en avstemning på dette forslaget? : Klubben kjøper inn trådløs høyttaler til vår klubb pc og makspris 2500,-.

Om vi får et flertall for dette nå, så kan jeg ordne saken raskt...om ikke noen andre ønsker å fikse det ? :)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Lyd til pcen vår

Post by Monica Vestre »

Sikkert greit at noen som har peiling ordner det i alle fall...og jeg stemmer ja for kjøp :)

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Lyd til pcen vår

Post by Arnold Hoddevik »

Løp og kjøp noko som fungerer så brå at det gir god lyd i eit stort rom, uten at høgtalarane revnar.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Lyd til pcen vår

Post by Hilde Soerdal »

JA til kjøp for inntil 2500,-

Post Reply