Videokanon

Lufting og drøfting av ideer

Moderator: Arnold Hoddevik

Post Reply
User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Videokanon

Post by Arnold Hoddevik »

Hei
Tida har løpt frå videokanona vår. Framvisinga av bilde frå USA var ei frustrerande oppleving. Eg hadde redigert bilda slik at dei såg bra ut. Så skulle eg teste på veggen, og måtte redigere om alle i hop. Likevel var det umuleg å justere bort nokre irriterande skavankar, som attgrodde t.d. skuggeparti. Heilt annleis vising av kontrast kunne berre delvis kompenserast. Etter mi meining bør vi vurdere å skifte den med ei som kan vise bilde på ein betre måte.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Videokanon

Post by John Colbensen »

Jeg må nok si meg enig med Arnold her. Videokanonen er muligens vårt viktigste redskap her i fotoklubben vår og da bør vi nok ha noe som duger skikkelig.
jeg vet vi har hatt litt problemer med fremvisning av bilder, spesielt i kontrastnivå og tonalomfang.
Jeg foreslår at vi selger den vi har nå og investerer litt tyngre i en skikkelig sak. Vi vil kanskje få 3-4000 for den nåværende og må nok regne med 10-15000,- for en skikkelig kanon som er klubben verdig...og alle bildene våre verdig.
Hva sier resten av styret om dette ? :)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Videokanon

Post by Monica Vestre »

Enig :)

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Videokanon

Post by MayIrenFlem »

Om vi trenger ny er det helt ok å inv. i en ny for min del :)

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Videokanon

Post by Arnold Hoddevik »

Det kjem jo an på augene som ser. Då eg skulle vise bilde frå USA på sist medlemsmøte, redigerte eg bilda slik dei burde vere på min skjerm. Så tenkte eg at eg skulle vise dei på lerret, sidan eg hadde videokanon i huset. Resultatet var eigentleg ganske forskjellig, heilt attgrodd i mørke skuggeparti, som viste ganske godt på min skjerm, men likevel utbrende parti og fargefeil.

Resultatet var at eg måtte redigere om nesten alle bilda, redusere kontrast og justere eksponering, etter at eg hadde justert videoframvisaren så godt eg fekk til. Det kan godt vere at andre vurderer dette annleis.

Etter testar og vurderingar av fleire, var nok den vi har av det aller beste i den prisklassa då vi kjøpte den. Spørsmålet blir om vi skal prøve å få noko som er betre, eller om vi skal klare oss med den vi har.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Videokanon

Post by Hilde Soerdal »

Obs,
har visst vore litt fråverande i det siste,
men er inig i at klubben må ha ei videokanon som held mål kvalitetsmessig!
Vi er ein seriøs fotklubb som viser flotte bilde og leiger inn verkeleg proffe kurs/foredragshaldarar, sant? ;)

Post Reply