Støtte fra kulturkommunen Skodje

Alle usakligheter og ditt og datt

Moderator: Arnold Hoddevik

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by Hilde Soerdal »

Vi bør absolutt kome i gang, vi treng tida :)
12 turmål bør vere overkommelig, men greitt å dele på fleire. Bør utarbeidast ein mal, utifrå Arnold sitt forslag, slik at tekst og bildestoffet kan fyllast inn i den.
Eg kan gjerne vere med på redigering ol, men har ikkje kapasitet til å gjere feltarbeidet. :)
(har pt fullt opp å gjere med eit turprosjekt med tekst og bilder i Ørskog)

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by Arnold Hoddevik »

Eg vil vere med naar eg kjem tilbake. Dersom ikkje andre kan koordinere, saa faar eg ta opp att traaden, men tida fram til byrjinga av september er ganske knapp. Eg trur dette kan bli eit kjempebra prosjekt for klubben. Det vil vise klubben til veldig mange i Skodje og omegn kvar einaste dag gjennom heile 2013. Det kjem til aa bli heilt toppers.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by MayIrenFlem »

Jeg kan gjerne være med på å hjelpe til med prosjektet (tekst, bilder, oppsett osv.), men jeg tør ikke ta på meg ansvaret da det er en del på det private plan som skjer fremover.

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by John Colbensen »

Ok, da er det iallefall 3 stk. som vil være med på prosjektet: Arnold, Hilde og May Iren. Får håpe det kommer et par til nå da etter at jeg sendte ut medlemsmail...
I mitt hode synes jeg det burde være helt naturlig at Martin også ble en del av dette da han har mest kunnskaper om turer i Skodje kommune, men ingen kan tvinges :)

Martin Madsen
Posts: 77
Joined: 25 Jun 2010, 09:56
Location: Valle

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by Martin Madsen »

kan stille på dinna,kan sikkert komme med noen tips på turer i skodje.. :roll:
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

User avatar
Arnold Hoddevik
Posts: 532
Joined: 24 Jun 2010, 15:20
Location: Skodje
Contact:

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by Arnold Hoddevik »

Så flott. Eg trur det er viktig å få inn forslag til turmål som vi kan beskrive, gjerne også med eit forslag til beskriving. Den må vel inneholde noko om vanskegrad, lengde og tid og kva slag opplevingar turgåarar kan vente seg, osv. Medlemsmøtet er ein naturleg arena, men vi må også ut med anna informasjon.
Beste helsing
Arnold Hoddevik
91179866, arnold@stayon.no

User avatar
Hilde Soerdal
Posts: 187
Joined: 09 Dec 2010, 22:14

Re: Støtte fra kulturkommunen Skodje

Post by Hilde Soerdal »

Som eit døme på kva som bør vere med, kan de sjå Møre og Romsdal si turside; - her er eg no med og legg inn registreringar. Syns denne malen er grei.
http://mrfylke.no/Morotur/Turer/Gamle-Lisetsetra

Post Reply