Utflukt til Haramsøya/Longva med overnatting

Moderator: Arnold Hoddevik

User avatar
MayIrenFlem
Posts: 241
Joined: 11 Nov 2010, 19:51

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by MayIrenFlem »

Arnold Hoddevik wrote:det høyrest no fantastisk ut. Sikker at du tek sjansen på det då?
Det skal nok ordne seg tenker jeg. Men jeg må avklare det med pappa og besteforeldrene mine først. Det er ikke noen "luksus" med kun ett bad og huset har uheldigvis fått tåle tidens tann de siste årene. Men det går helt greit å overnatte der en natt eller to. Vi bruker det selv og har ikke noen problemer med det :) Jeg tror der er 6 eller 7 sengeplasser.

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by John Colbensen »

helt suverent May Iren. Skal du selv være med ?

Da har vi overnatting til 6 stk. Det ser ut til at vi kan bli i allefall 12 stk. Noen i styret som tar ansvaret for å skaffe overnatting for den helgen? :P

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Monica Vestre »

Jeg kan ta en ringerunde i morgen :) Syns imidlertid at alle bør bo samme sted, så jeg sjekker overnatting for 12-15 stk., i utgangspunktet i alle fall ;)
Last edited by Monica Vestre on 19 Apr 2011, 17:47, edited 1 time in total.

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by John Colbensen »

Helt supert Monica. Setter pris på slikt initiativ ;)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Monica Vestre »

Da har jeg tatt en liten ringerunde :)

SjurOla Sjøstover har to ledige hytter med plass til seks stk. i hver hytte. Pris for en natt er 1000,- pr. hytte, og vi bør gi beskjed så fort som mulig om vi går for dette alternativet.

http://www.sjurola.com/kontakt.htm

Gunnabuda - Fikk ikke svar, men har sendt en mail med forespørsel og bedt om rask tilbakemelding.

Ulla Havsportsenter - Ringte litt for tidlig, så han ba meg om å sende en forespørsel pr. mail. Det har jeg gjort, og her ba jeg også om rask tilbakemelding.

Det var vel tolv stk. som hadde meldt seg hittil? Skal vi vente på svar på de to siste alternativene, eller skal vi bare booke de to hyttene vi vet er ledige? :)

User avatar
John Colbensen
Posts: 792
Joined: 27 Jun 2010, 22:47
Contact:

Utflukt til Haramsøya/Longva med overnatting

Post by John Colbensen »

SÅ ut som en flott mulighet det der. Men hvordan er det med fellesrom skal tro? tenker litt på det sosiale på kvelden... Merkelig at Ulla Havsportsenter ikke klarer å svare for seg etter så mange henvendelser (fra meg og Martin). :roll:

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Monica Vestre »

Vi kan få låne et naust som ligger like nedenfor hyttene. Der er det plass til 15 stk., og naustet har strøm slik at vi kan se på bilder e.l. hvis vi ønsker det. Syns dette høres ut som et veldig greit alternativ :) Han ville gjerne ha tilbakemelding i dag, og det sa jeg at jeg skulle prøve å få til.

Fikk tilbakemelding fra Mette på Gunnabuda også. Buda og hyttene er utleid til et tysk filmselskap, men hun trodde at de ikke skulle bruke Solbu og Midtbu den helgen. I Midtbu går det greit å samle alle til sosialt på kvelden. Hun måtte imidlertid dobbeltsjekke med filmselskapet for sikkerhets skyld. Jeg får tilbakemelding i løpet av dagen.

Ringte på igjen til havsportsenteret, men det virker helt ærlig ikke så veldig seriøst. Han kunne fortsatt ikke gi meg noe svar, og jeg måtte rekne med at det går 1-2 dager før jeg får høre noe...

Skal vi gå for det første alternativet? :)

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Monica Vestre »

Da fikk jeg beskjed fra Gunnabuda om at de to hyttene er ledige den helgen. Totalt er det 15 sengeplasser. Om vi vil kan vi også bruke publokalene lørdagskvelden. De vil ha rask tilbakemelding der også, så hva sier dere?

Martin Madsen
Posts: 77
Joined: 25 Jun 2010, 09:56
Location: Valle

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Martin Madsen »

Synst det verka bra det første, kan godt gå for den ja....
Martin Madsen
45239230
martinmadsen76@gmail.com

User avatar
Monica Vestre
Posts: 474
Joined: 20 Aug 2010, 23:42
Location: Tennfjord
Contact:

Re: Hemmelig rom for styre og varamedlemmer

Post by Monica Vestre »

Siden begge stedene helst ville ha tilbakemelding i dag, så kontaktet jeg John... Vi gikk for Gunnabuda, fordi da har vi litt å gå på i tilfelle flere vil være med :) Solbu koster 1400,- pr. natt og har 7 sengeplasser, Midtbu har 8 sengeplasser og koster 1450,- pr. natt. Hyttene er booket, men vi må gi beskjed over påske om vi vil ha med sengetøy/håndduker (120,- ekstra pr.person), om vi vil bruke publokalene til sosialt/bildefremvisning lørdagskvelden og om vi evt. også vil bestille middag til den kvelden.

Post Reply